Kung FU.....

Alltså det är så underbart att barn aldrig förändras. 
När jag va liten så kommer jag så väl ihåg den kvällen när jag såg Karate Kid och att jag efter filmen var övertygad om att jag kunde Karate och Kung Fu. 

Nu ikväll så tittade jag och tjejerna på nyversionen av just den filmen. 
Och exakt samma feeling fick tjejerna efter att filmen va slut 😂

Scenen när Lill killen går ner i split på ett räcke av nåt slag, va väldigt inspirerande för både Lava och Nova. 
Så de höll på och försöka gå ner i både split och spagat här hemma 😅 
Fast dom är riktigt duktiga får jag säga.

(null)

(null)

(null)

(null)

 
Imorse drog jag till jobb och fyllde i min kommande tjänstledighet. 
VFUn står för dörren och därför kommer jag inte kunna jobba speciellt mycket. 
Så det va tvungen att bli gjort, sen åkte jag till Väla.
Det blev faktiskt väldigt mycket skrivande.
Så jag var väldigt nöjd när jag åkte därifrån. 

Vi drog ner till biblioteket.
Lava har fått nys om en ny bokserie som hon i nuläget avverkar. 
Så när har fixade maten så satt hon helt försjunken i bokens värld. 
Nova körde lite matematik för att variera sig med läsningen. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag är så stolt över mina tjejer. 
Igår va vi på utvecklingssamtal och både jag och Viktor gick med stora leende på läpparna därifrån. 
Empatiska och underbara barn, det är vad dom är ❤️❤️

Nu säger jag god natt, imorgon är det redovisning och examination.
Wish me luck ⭐️⭐️⭐️

Kommentarer
Postat av: Anonym

Best Luck 👋

2019-10-11 @ 00:16:49
Postat av: Anonym

Best Luck 👋

Svar: Tack tack 🌸
Isabelle Dahlberg

2019-10-11 @ 00:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0