Nya tankar, nya trender

Jag börjar känna en längtan inom mig.
Min rädsla för vad som komma skall börjar sakta men säkert att ersättas men en känsla av förväntan. 
Jag vill uppleva något nytt.
Jag vill verkligen se framåt nu.

Innan var jag orolig, ville inte ha förändring. Men nu, för varje dag som går, så känner jag...Jo! Jag vill.

Det är nervöst, och jag känner mig klumpig när jag famlar och snubblar för vartannat steg jag tar, men det är framåt ändå. 

Jag måste vara modig. 
Det är först när du är rädd och ändå trotsar rädslan som ditt mod börjar få färg.
Min färg är....alla färger i vårt universum. 
Styrka!! 

(null)

Idag hade vi städdag på området.
Det va en trevlig skara människor som dök upp. 
Vi krattade, rensade ogräs, fällde några träd. 
Jag var uppe och rensade stuprännor, på 4 meters höjd 😂😂

Dom frågade mig: är du inte höjdrädd.
Mitt svar: nä, min kropp är det men inte jag 😅 
Benen skakade där uppe men jag visste ju att jag stod säkert där på stegen, så det vara bara att börja rensa. 
Det blev jättebra och det va extra roligt att barnen va med och fixade. 
På bilden ser ni Lava, Julia och lilla Tilda så ansar blommorna 🌸🍂🍁

Nu ligger barnen i sina sängar. 
Jag ska strax kolla lite inför veckan som kommer, lite schema, lite skoluppgifter..ja allt möjligt. 
Sen är det läggdags för mig. 

Sov gott där ute ⭐️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0