Vatten, vatten 💦

Det är dagens ämne.
Vår lilla utflykt bär av till Kreterum i Hyllie. 
Där ska vi få se vad dom har att erbjuda en framtida skolklass. 
De pratar om vattnets kretslopp och reningsverk samt vattenverk. 
Det är väldigt intressant, jag läste på lite igår om detta och det är som att öppna en bra bok, man vill bara veta mer.

Så dagen ska bli intressant och förhoppningsvis givande.
Jag blev färdig med min tekniska design igår, så check på den.

Nu ska jag se om vi kan komma nånvart med på PP och underlaget för den.
Alltid något liksom. 

(null)

Så här ser det ut varje morgon. 
Olika stationer men alltid samma uppsyn.
Arbetsmyror i sin fulla prakt.
Snart ska jag bli en av dom.
Ja, jag kanske inte kommer ta tåget...men man ska aldrig säga aldrig. 
Ur en miljö- och ekonomisk aspekt hade jag mer än gärna gjort det.
Men vi får helt enkelt se vart min allra första arbetsplats blir. 

Imorgon är det skola och sen jobb. Sen blir det jobb hela helgen. 
Ska försöka få gjort lite skolarbete oxå. Får se vad resultatet blir.
Är aningen orolig för hur jag ska orka jobba natt imorgon och lördag. Det är de här monsterpassen där vi slutar 04.30 på morgonen. 
Jag känner nu att jag är rätt slut redan vid 22.00 tiden. 
Så det lär bli intressant. 

Nu ska jag vila ögonen en stund innan jag kommer fram. 
Ha en fin torsdag 🌸🍂🌞💦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0