Bebismys ❤️

Idag åkte jag äntligen hem till Romina och träffade Inez för första gången.
Det va precis lika underbart som jag föreställt mig ❤️ 
Hon doftade ljuvligt som bebisar gör och sov nästan hela tiden.

Det är roligt, lika snabbt som ett andetag förflyttas man 10 år bakåt i tiden. 
När jag höll Lava för första gången i min famn.
När jag tittade in i hennes ögon för första gången.
Första gången som jag hörde Novas skratt. 
Hennes första små osäkra steg.

Allt detta svepte förbi som en varm sommarvind.
Kärlek ❤️ 

(null)

(null)

(null)

För första gången på länge kände jag en stillhet inombords.
När jag satt där med henne i min famn.
Jag lyssnade på hennes andetag och anade små ögonens snabba rörelser bakom ögonlocken. 
Plötsligt formades de små läpparna till en leende.
Jag vet att hon efter två veckor inte medveten kan styra musklerna och le men ändå rör det något i mitt innersta.
Jag ler själv, känner hela mitt väsen vibrera.

Älskade barn ❤️
Meningen med livet.
Nu och för alltid ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0