Dags för skola

Morgonpromenaden verkade ovanligt lätt. Det kändes nästan som att jag flög fram.
Efter ett tag insåg jag varför, jag hade glömt min viktväst 😅
10 kg lättare är det såklart betydligt enklare med PWn.

Nu sitter jag på bussen på väg mot universitetet. 
Dags att bli lite smartare.
Kursen som ska avverkas nu verkar vara spännande och jag ser fram emot att grotta ner mig i alla aspekter.

Igår hade tjejerna gymnastikträning. 
Lava va lite krasslig så hon stannade hemma hos Viktor.
Jag och Nova rullade mot Kågeröd för att avverka 2 timmar där.
När vi kom hem va tanken att jag skulle fixa med lite saker innan jag gick och lade mig.
Men när jag sa god natt till Nova så kom jag aldrig ifrån sängen. 
Det blev kväll tidigt så att säga.

Men det va välbehövligt.
Nu känner jag mig pigg igen. 

(null)

Så med ett bra humör möter jag denna dagen. 
Ikväll får jag mysa med både Lava och Nova...kan inte bli annat än bra då ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0