First date ❤️

Nu sitter jag här och väntar. 
En latte i handen så klarar jag mig ett tag 😁

Så söta dom är. 
Första dejten 🥰
Max sa att han va helt pirrig i benen och i magen hihi.

Dessa tillfällena kan jag inte låta bli att tänka tillbaka på min egen barndom. 
Vad gjorde jag när jag va 10 år? 
Inte var jag på biodejt iallafall 😅

Jag är tacksam och så glad att jag/vi har möjligheten att ge våra barn dessa upplevelserna. Dom förtjänar det så så mycket.
Att se lyckan i deras ögon och höra deras uppspelta röster....det är mer värt än alla pengar i världen.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Cuz you are the reason ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0