Fredagsmys

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Igår va jag och tjejerna och shoppade vinterkläder. 
Lava behövde en ny vinterjacka (det låter nästan från henne, så fort hon växer). 
Sen va det mössor, halsduk och vantar som inhandlades. 
Här ovan ser ni resultaten. 

Alltid lika kul att handla med dem (ironin dryper i den meningen) 😂😂😂

Nu ikväll hade vi fredagsmys.
Fia och barnen va här och gjorde oss sällskap.
Vi åt tacos i vanlig ordning så här en fredag. 
Sen blev det Idol för iallafall mig och Fia. 
Barnen pös upp på Lavas rum och kollade film där. 
Gulliga dom va när dom mös ner sig i soffan och saccosäcken. Godispåsen i famnen och en stor skål med popcorn. 

Nu har dom åkt hem, jag ligger i soffan.
Skriver lite till er och ska snart oxå lägga mig. 
Imorgon ska vi upp i tid, tjejerna har träning och sen ska Lava på din allra första dejt ❤️

Hon ska bjuda Max (hennes pojkvän) på bio. 
Så jag ska skjutsa dem in och hjälpa dom med allt det praktiska. 
Sen får jag vänta utanför tills bion är klar. 
Det blir väl en kaffe eller två hehe.
Dom är så gulliga ❤️❤️

Nu säger jag god natt ⭐️ sov så gott 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0