God natt

Godmorgon eller god natt....jag vet inte.
Det har iallafall varit en lugn natt. Hade sällskap hela natten, så jag höll mig vaken 🌸

Men nu ska jag iallafall knyta mig, släcka lampan och sätta mobilen på ljudlöst.

Imorgon är det jobb igen, typ samma tid. 
Jag kände att mina energibooster inte hjälpte inatt, så imorgon får jag hitta på nåt annat. 
Vet att det antagligen bara kommer bli jobbigare och jobbigare att köra samtidigt som jag pluggar, men än så länge slänger jag inte in handduken. 
Har rätt ömma fötter efter långpromenaden idag. Två timmar va nog i värsta laget insåg jag när jag kom hem. 
Så imorgon blir det nog en paus för fötterna, eller ja vi får se vad kroppen tillåter.
Känner dock att en förkylning är på gång så det är dumt att utmana ödet.

Fick ett boktips idag.
Den här ska påminna lite om "munken som sålde sin Ferrari".
Jag fullständigt älskade den boken så jag måste absolut låna den här.
Behöver lite positiva vibrationer i tillvaron nu.
Återkommer med feedback när jag har läst den.

Natti natti ⭐️⭐️

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0