Hemma igen

Äntligen hemma.
Det blev många små stopp på vägen.

Först åkte vi till sjukhuset för att kolla Lavas allergi.
Blodproverna visade ingenting, så läkaren ville göra ett pricktest. 
Dom gjorde det men inte heller här gav det utslag. 
Så vi kan med glädje konstatera att Lava inte är allergisk mot jordnötter eller sojabönor.
Linser däremot ville läkaren att vi skulle återkomma för att Lava skulle äta där på sjukhuset. 
Så vi kommer bli kallade dit igen för detta.
Men tror dock inte att det kommer vara några problem. 

(null)

(null)

Efter besöket på sjukhuset så åkte vi till IKEA och åt middag.
Den blev det ett besök på Elgiganten. 
Jag har fortfarande inte fått tillbaka mina pengar för installationen som aldrig blev av. 
Så jag pratade med dom och efter samtalet gav dom mig pengarna tillbaka. 

Sen fick vi köra inom netto och köpa frukt till barnens gröt imorgon. 
Men nu är vi äntligen hemma.

Men det är inte färdigt än, nu ska vi ha läxläsning. 
Behöver jag säga att jag är trött med extra stora versaler. 

Ikväll ska vi kolla på fotbollsmatchen mellan Färöarna och Sverige. Vi hoppas såklart på vinst men jag blir glad oavsett vem som vinner. 

Nu är Nova klar med sin tysta läsning så nu är det dags för högläsning.
En kopp kaffe sen är jag redo 😂😂

Hej svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0