Läkarbesök

Det är glest på tåget denna morgonen. 
Många har redan hunnit till jobb.
De sitter redan vid sina datorer och påbörjar sina arbetsuppgiften denna soliga torsdag. 

Jag har en kort dag i skolan idag, för min del blir den ännu kortare då jag måste ta en tidigare tåg hem. 
Måste hem och hämta tjejerna för att sen köra in till Helsingborg igen.
Lava har sitt läkarbesök på allergimottagningen kl 14.00. 
Då får vi reda på om där är något hon är allergisk mot.
Hoppas innerligt att dom säger att det inte fanns något att hitta. 
Hon reagerade ju väldigt starkt men jag hoppas ändå någonstans att det bara blev för mycket av allt den dagen. 
Att det räcker med att vi är försiktiga med kvantiteten av bönor och linser som hon äter. 

Hon tyckte nog att det va lite spännande att få vara lite annorlunda ett tag, men snabbt insåg hon att en allergi inte är något att önska. 
Så nu håller vi tummarna för henne.

Ha en fin dag idag 🌞
Imorgon är det jobb som gäller. Hela helgen faktiskt. Får se hur det går 😅 
Trött som jag är, somnade redan vid 22.00 igår. 
Inte likt mig men antar att det är omställningen från enbart jobb till jobb och skola. 

Hej hej!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0