Söndag

Snabba små ben hoppar och studsar.
Flätor och hästsvansar dansar med varje rörelse. 
Barnen busar i leden, skrattar åt varandra när de gör miner och grimaser.

Det är glada barn som tränar här.
Jag sitter och tittar, vinkar emellanåt och visar min uppmuntran genom en tumme upp. 

Efter en timme har jag dock lite ont i ändan 😅 dessa bänkarna är inte gjorda för att man ska sitta längre än 20 min hehe.

Snart är helgen över och nästa vecka är ett faktum.
Den här veckan är intensiv. 
Jobb och skola i vanlig ordning. 
Föräldrarmöte, träning, födelsedag. 
Allt ska pressas ihop till en vecka.

På tisdag ska vi hålla i tre lektioner på Erikas skola. Det är bra att vi kan göra det redan nu, sen är det full fokus på den individuella texten. 
Snart är även denna kursen över och då är det VFU, näst sista innan jag tar examen.
Det känns som att allt jag gör tillhör den katergorin. 
Den "sista". 

Snart är verkligheten där.
Jag är kluven. 
Det ska bli så otroligt skönt att bara ha ett jobb att fokusera på. 
Det ska bli skönt att göra nåt helt nytt, påbörja ett nytt kapitel. 
Ingen mer buss. 
Inget mer universitet.
Inga tentor.

Bara jobb. 

Vad ska jag göra med all tid jag plötsligt kommer ha 😂😂
Nä men skämt åsido, det är nervöst.
Tänk så misslyckas jag totalt.
Tänk så är detta för svårt? 

Tänk om!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0