Studentträff

Nu är jag på väg mot Malmö.
Det blir en dag med de danska studenterna.
Någonstans hoppas jag att det är samma elever som vi träffade i Norge, men jag tror inte det.

Hur som helst ska det bli kul.
Det va en stressig morgon (mitt eget fel).
Ni vet när man "bara ska". 
Då slutar det med att man med andas i halsen cyklar som en galning ner mot stationen. 
Trafikregler är bara ett ord i ordlistan och saknar helt betydelse i den stunden.

När jag kommer ner så inser jag artist glömt halva hemmet. 
Samma saker som jag påpekar för mina barn, de sakerna har jag prickat in i detalj idag. 

Men vi är ju bara människor. 
Det är egentligen bara småsaker i det stora hela.

Vad är en bal på slottet egentligen 😁🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0