En promenad i skogen

Material behövde samlas in. Tiden va knapp. Det blev ett kort stopp på hemmaplan för att slänga i mig en matlåda bestående av en alldeles för kryddad pasta carbonara. 
Sen åkte jag vidare till skogen. 

Det va tyst. Det enda som hördes va fåglarna. 
Luften va ljummen och jag kände hur min energi fylldes på.

Jag har alltid tyckt det varit konstigt när Viktor har åkt ut i skogen och gått själv. Men idag förstod jag varför han letar sig ut. 
Det va väldigt skönt att inte behöva hålla igång ett samtal. 
Inte prata alls. Bara vara.
Det ska jag definitivt göra om.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag har inte skrivit här på ett tag.
För tillfället är det väldigt stressigt.
Jag vet att det ordet lätt kan överanvändas men just nu gnager en inre stress i mig, har gjort ett tag.
Jag längtar till examen är ett faktum och jag kan börja andas igen.
Jag får frågan om jag har sökt jobb än.
Nej verkligen inte, hur ska jag kunna göra det.
Jag har fullt upp med att hålla mig ovanför vattenytan.

Något positivt är att jag fick mitt betyg för examensarbetet 😊 riktigt skönt.
Jag är så stolt över mig och Emma som fixade det så bra som vi gjorde.
Bästa teamet 👊🏼🌟

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0