En sån där måndag

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Det va några dagar sen nu.
Men bättre sent än aldrig.
Vi åkte ut till Åvarps ridskola och Nova fick prova på lite ridning. 
Hon gillade det (såklart) och nu är hon på väntlista till just detta.

Efter det drog vi till Odensjön med Viktor, Sandra, hennes syster och man + barn.
Det va underbart väder och alldeles perfekt en lördag.
Jag skulle jobba sen så det blev ingen heldag. 

Nu är helgen över och jag är tillbaka på VFU. 
Det är tufft och jag gör så gott jag kan.
Min kritiska sida sätter dock käppar i hjulen för mig. 
Måste vara lite snällare mot mig själv. Jag kan inte tro att jag ska ha samma kunskap som en som arbetat i X antal år som lärare.
Men ja!! Förhoppningsvis blir det bra ändå.

Nu ska jag sova, kom hem sent idag och det är
Först nu jag släpper alla måsten. 

Så God natt och sov gott 🌟

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0