Ännu en vecka...

Gud vad tiden går fort nu. 
Imorgon påbörjas en ny vecka.
Jag ligger i soffan nu och tänker på hur veckan har varit, vad som va bra och vad som kunde bli bättre. 
Det är roligt att själv känna ett driv av att bli den där läraren som jag alltid velat bli. 
Jag har personer som jag ser upp till och som jag på sätt och vis idoliserar. 
Inte så att jag vill vara som dom, utan snarare att jag vill inspirera mina elever så som dom gör. 

Idag hade Nova sitt andra kalas. Det blev barnkalas på Jumpyard 😁
Hon tillsammans med alla kompisarna var väldigt nöjda.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Nu dröjer det till nästa kalas. 

Jag ska alldeles strax gå och lägga mig. Behöver min sömn nu, ska upp tidigt imorgon. 
Den här veckan hoppas jag att jag ska ha lite mer energi när jag kommer hem. 
Kanske till och med kan ta mig ner till gymmet. Har varit tvungen att pausa mitt träningsschema ett tag. 
Det blev helt enkelt för mycket med nytt jobb och nytt träningsschema. Men nu kör vi igen 🌸😁

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0