En dag i solen

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

Dagen startades i Höganäs. Kvickbadet hette destinationen. Folket som följde med var Viktor, Ann-Britt och tjejerna.
Det va supermysigt och det blev en väldans massa krabbor som fångades. 
Barnen va överlyckliga men jag tror nästan att Viktor va gladast av allihop. Trots att han trillade i vattnet och rev upp både ben och händer 😅
Vissa har barnasinnet kvar och vilken tur det är 🥰

Nu när jag lägger mig känner jag att det är rätt varmt om ryggen. Solen tog nog mer än jag trodde idag. 

Imorgon blir det skugga med andra ord.
Efter badet så duschade jag och tjejerna och sen tog vi cyklarna ner till stationen med anhalten Mörarp som slutdestination. 
Vi åt en väldigt god middag (som alltid) som Jocke hade ordnat 😊 sen spelade vi UNO där jag blev krönt "sämst" och Nova fick den eftertraktade titel "Unomästare". 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

När spelet var över så hade Lava bestämt sig för att sova över hos farmor och farfar. Så jag, Viktor, Sandra (hon kom förbi efter jobb) och Nova tog cyklarna och trampade hemåt. 
Det va skönare än jag trodde. Nerförsbacke nästan hela vägen. Så det gör vi nog fler gånger 😁😁

Men nu när jag ligger i sängen och är så så trött, så kan jag inte låta bli att känna mig så otroligt nöjd över dagen. 
Den va perfekt helt enkelt ☀️

God natt ✨ sov så gott 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0