Första dagen med eleverna

Ja vad ska man säga. 
Man glömmer lätt hur ivriga, spralliga, otåliga en grupp med 7 åringar är 😅
Men det va riktig kul att äntligen få sätta igång. Att äntligen få göra det jag har studerat i 4 år för att göra. 

Visst, det är en hel del som behöver finslipas. Men jag är säker på att detta kommer bli hur bra som helst. 

Jag var helt slut i huvudet efter idag. Mest av frustrationen av att de tekniska sakerna inte fungerar. 
Jag har fått en ny cromebook dom jag ska använda i jobbet, men det går för allt i världen inte att skriva ut nåt ifrån den. 
Jag blir galen. Vi skriver ut material m.m och nu i början är det massor som jag behöver fixa, förbereda. 
Så just nu står jag och stampar...eller ja det känns så iallafall.

Vi hade A-lagsmöte idag. Det pratades en massa om saker som jag inte har nån direkt erfarenhet av 😁 så jag satt mest och lyssnade, sög i mig allt som en liten svamp. 

Jag somnar snabbt på kvällarna nu. Hjärnan har en hel del att processa om man säger så 😂. 

Men ja, riktigt kul är det iallfall 👏🏼👏🏼👏🏼🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0