Första dagen på jobbet

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Teambuilding och en bukett blommor...Det va ungefär det som min första dag bestod av. 
Det va jättekul att träffa alla kollegor.
Vi va ute i skogen (naturreservat) vid skolan och där lekte vi lite lekar och en god brunch och fika.
Jag va rätt trött när jag kom hem men masade iväg mig till gymmet för att köra mitt första träningspass. 

Idag hade jag ont ont ont.
Men ja det hör ju till.

Idag va det ännu mer information. Känns som att allt går runt i huvudet på mig. Det är så mycket jag ska sätta mig in i. Sen har jag inte hunnit packa upp mitt klassrum än. Det hoppas jag kunna börja på imorgon. 
Dagarna går fort nu.

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0