Galet vad tiden går.....

Det är redan onsdag. 
Jag vet knappt vad jag har gjort de senaste dagarna, men jooo det är en hel del. 
Nu checkar man ju inte längre bara ut från jobb. Det följer med en hem oxå. 

Jag har precis suttit och gjort upp lite fler  listor. Planerat inför imorgon. Ringt och bokat tid till en rörbesiktning. Skrivit upp nästa veckas middagar, gjort handlelista. 

Klockan är 20.00 och jag är inte riktig klar än. Jag ska modifiera våra trivselregler som ska presenteras för eleverna imorgon. Just nu är de lite för "vuxet formulerade", jag ska göra de lite mer lättförståeligt. 

Detta kommer ske till "morden i Sandhamn". Jag får inte halka efter för mycket 😂

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0