Tiden går...

Det va ett tag sen jag skrev. 
Tiden verkar springa förbi nu. Om två dagar kommer jag börja på mitt nya jobb. 
Både spännande och läskigt. 
Jag försöker förbereda mig men inser hela tiden att jag inte vet vad jag ska förbereda mig för. Jag vet inte vad jag har att förvänta mig. Vet inte vad som väntar. 
Så det är bara att avvakta och se när dagen kommer. 

Tills dess njuter jag av det fina vädret och mina sovmorgnar. 

Här kommer lite bilder från den senaste tiden.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Bilderna föreställer Nova och jag hos Hanna. Vi fixade våra naglar och hade lite girltime. 
Sen har vi bilder på min målning av en drake. 
Lava ville att vi skulle rita lite i igår och jag fick en feeling. Det va alldeles för längesen jag satte mig och ritade, skapade 🥰
Jag är Lava va på Väla en sväng, köpte nya skor och gympakläder. 
Hon va nöjd när vi åkte därifrån. Skorna är förövrigt storlek 37 nu 😱 galen så fort hon växer.

Imorgon ska vi paddla lite kanot och klättra i träd. Ska bli kul 😁

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0