De små sakerna

Just ikväll så såg jag Lava sitta och läsa djupt och länge i sin bok.
Hon va helt förslupad, och jag kände ett sting av avundsjuka. 

För ett tag sen så läste jag eller plöjde är en mer rättvis definition några böcker av Kepler. Jag hade så gärna velat plocka upp en annan bok, som inte innehöll vetenskapliga termer och komplicerade förklaringar. 

Jag vill sjunka ner i den skönlitterära världen igen. 
Men ja, just nu får det tyvärr bli lite mer hermeneutik och fenomenologi. 
Imorgon ska jag och Emma återigen köra till Malmö och genomföra de tre sista intervjuerna. 

Därefter väntar en tids transkribering. 
Men först ska vi på gymnastikträning. Det är snart tävling och deras träningar steppas upp nu. 
Ska bli kul att se deras progression från förra året.

Nu ska jag Nanna 🌟 sov så gott

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0