Helg

Helgen är här, fredagen spenderades med Fia och barnen. 
Vi kollade på talang, åt en smaskig och efterlängtad B&J’s och sen dansade vi loss till Just Dance.

Nu ligger jag i soffan och tittar på I’m a Killer på Netflix. Säsong två hade premiär idag och trots att jag vet att jag ska upp tidigt imorgon med barnen (träning) så vill jag ändå se ett avsnitt.

Det har varit en bra vecka, intensiv som vanligt men ändå med bra resultat,
Vi har bokat in två intervjuer till vårt examensarbete. 
Vi har kommit en bit, hittat tidigare forskning, sammanställt en inledning, syfte och frågeställning. 
Det känns bra, lugnt på ett sätt.
Samtidigt har jag tentan som kommer. Jag måste fortsätta plugga till den.
Jag har tagit KOMP ledigt för att jag ska kunna  lägga tid på tentaplugg. Denna gången ska jag vara bättre förberedd, klara det.
Jag tror på mig själv, jag måste bara prioritera detta. 
Allt annat måste läggas åt sidan. Ibland kan det vara lite svårt i "Bellaland" 😅

Nu är det dags att nanna 😁
Sov så gott 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0