Plugg, plugg och lite mer plugg

Hjärnan värker emellanåt, känns som att jag inte kan få in mer nu. 
Jag är inne på min andra bok nu. Förra boken  handlade om statistik och nu är forskningsmetoder i fokus.

Jag försöker att hitta ett bra sätt att läsa, ta in information på. Men det är svårt.
Jag behöver många pauser. 
Total tystnad! 
Det är svårare än man tror att hålla fokus, under en längre tid.

Jag satt och läste innan, va helt inne i boken...plötsligt vände sig Turbo om och suckade. Det räckte för att jag skulle tappa mitt fokus.
Konstigt nog fungerar det betydligt bättre att sitta på ett köpcentrum (espressohouse) där massa människor pratar och rör sig konstant. 
Sånlänge jag har mina hörlurar så fungerar det perfekt. 
Konstigt va 😅

Nu kommer snart barnen hem. Vi ska ha lite läxläsning och sen ska jag fixa mat. 
Gymnastiken börjar 18.00, så allt ska vara klart tills dess. 

Imorgon ska jag och Emma göra vår första intervju. 
Jag är nervös men samtidigt ska det bli roligt. Känns bra att vi är igång. 
Det underlättar nu när jag har tentaplugget över mig oxå. 

Jag hann med träningen imorse när barnen hade gått till skolan. 
Kändes bra, har ont i kroppen nu! Träningsvärk deluxe 💪🏼🌟 
Imorgon lär det inte bli något av det så jag körde extra hårt idag. 

(null)

(null)

(null)

Så ser mitt liv ut nu 😅 plugg i soffan med katten bredvid. 
Matlådor för att effektivisera både träning och plugg (färdiga matlådor tar betydligt mindre tid att fixa till).
Träning för att må bra och hålla hjärnan i bästa skick. Träningen gör att blodet strömmar genom kroppen, hela kroppen! Hjärnan får mer syre vilket ger ett bättre studieresultat 👍🏼🌟

Ha en underbar dag 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0