En kväll med vampyrer

Damon Salvatore. 
Mystisk och spännande. 
En vampyr, som jag bekantade mig med för flera år sedan. 
Jag tog ett uppehåll, träffade andra. 
Sen skymtade jag honom för några dagar sedan....och vips så va jag fast igen.

Varje kväll är det samma rutin. 
Barnen nattas.
Ljusen tänds.
Sen kryper jag upp i soffan och trycker igång ännu ett avsnitt.

Samma sak, varje kväll. 
Skönt, att inte behöva tänka. Bara titta och stänga av hjärnan. 
Jag och Emma pluggade ex antal timmar idag. Det kändes i huvudet kan jag säga. Jag va rätt trött när det va dags att börja på maten. 
Men det är inte okej att låta tröttheten ta över, inte när det finns hungriga barn under taket. 
En smarrig ärt- och spenatsoppa blev det. 
Mina barn är lite konstiga när det komme till det 😅 andra barn avskyr spenat och ärtor men just den rätten är dom väldigt förtjusta i. 

Nu är det dags för mig att nanna, jag hoppas att John Blund kommer tidigare ikväll. 

Natti natti 🌟🌟

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0