Ett nytt år!!

Det känns konstigt egentligen. Att ett nytt år är begynnet och det....är precis som vanligt. 
Varje år tänker man att det ska kännas annorlunda. 
Men varje år är det samma sak. 
Inget nytt egentligen.
Samma människor, samma liv. 

Det enda som är annorlunda är väl allt som komma skall. 
Jag ska börja på en ny karriär. 
Jag ska ta hand om min kropp ännu bättre än förut. 
Jag ska rensa ut bland bekantskaper som inte tillför något. 
Jag ska resa och spendera mer tid med de som betyder mest för mig. 

Ett nytt år, samma liv, nya mål, ännu fler misstag och en jäkla massa lärdomar. 
Det är mitt år.

Ikväll firade vi med Fia och Christian och Lotta och Robin. 
Vi åt gott och spelade spel.
Det va en perfekt kväll helt enkelt.

Nu sitter jag i soffan här hemma och tittar på en serie. Jag är inte riktigt trött än. 
Jag delar med mig av lite bilder från kvällen.

God natt på er 🥂🌟 hoppas kvällen har varit underbar ❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0