Loopar

Jag kan inte sova.
Mina tankar går runt och runt. Som i en loop.
Tentan, hur det gick, vad jag måste göra, vad jag vill göra. 
Jag går från en bra känsla till en avgrund. 
En saknad sprider sig, sakta men säkert. 
Själen kallar, ut...i det mörka tomma. 
Inget svar, aldrig nåt svar. 

Jag lever i en bubbla. 
Den består av mina barn, skolan, jobbet, familjen....och inget mer. 
Ibland blir det kvävande. Det är nog därför jag drömmer om att fly bort ibland. 
Resa, leva....ett annat liv än det som innefattar min bubbla. 
Missförstå mig inte, jag älskar mitt liv...men det blir så tyst ibland. 

Tystnaden skriker högre än något annat.
Ekot av min egen röst skär genom luften. 

Jag försöker att blunda, locka fram John Blund. Klockan är snart 02.00. 
Jag ska försöka träna lite imorgon. Det är dags att jobba lite. 
Tror det kan vara bra, få tankarna på nåt annat.

God natt

(null)

(null)

(null)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0