När den vakna tiden inte räcker till

Jag vaknade klockan 12.00. Jag börjar jobba 15.30. 
Det betyder att jag har drygt 3 timmar på mig att få något gjort. 

I vanliga fall är jag väldigt effektiv när jag är under press, men just nu...den sista tiden, så har jag känt mig disträ.
Jag orkar inte riktigt fokusera på något nytt. 

Igår när jag körde så behövde jag inte tänka speciellt mycket. Men så fort jag står stilla så går tankarna igång igen. 
Då blir jag medveten om allt jag behöver göra och alla måsten. 

Jag är trött, så trött nu. 
Det är ett halvår kvar nu, men jag känner för tillfället att....jag helst hade velat lägga mig och sova till tiden är inne. 
Slippa tänka. 

Men men, nu ska jag försöka ta tag i denna dagen. 
Duscha, klä mig, skriva en kallelse, packa min väska. 
Imorgon ska jag till Malmö, skola under hela dagen. Sen kommer tjejerna 😊 
Jag behöver fortsätta med naturvetenskapen och plugget till nästa tenta, så det är väl planen. 
Som sagt.....alltid något som måste göras 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0