On my way

God morgon! 
Kallt, regnig. 
Ansiktet är täckt av tusentals små vattendroppar när väl kommer fram till stationen. 
Jag cyklade idag, ville inte chansa då tiden va knapp. 
Men det resulterade i att jag såg ut som en dränkt katt när jag kom fram. 

Idag har vi opponering, en del av denna kursen. Sen ska vårt arbete/text lämnas in på fredag. 
Vi har kommit rätt långt så det känns helt okej. Dock blir det ingen vila ändå. Jag satt igår och skrev ner alla 200 begrepp som vi ska lära oss. Ja detta är då till den kommande omtentan. Jag är rätt säker på att jag inte klarade den så nu får jag lägga i en extra växel och tokplugga till nästa tillfälle. 

Idag ska jag skriva ner alla instuderingsfrågor oxå, bearbeta dom en efter en.
Just detta ämnet kräver att man har en fördjupad förståelse för vetenskapsteorier och metodologi. Jag ska kunna sätta in det i ett användbart sammanhang för att överhuvudtaget kunna förstå detta. 
Sen har vi den underbara statistiken som nu blir aningen mer avancerad (som att det inte va krångligt nog förra gången). 

I kväll ska jag oxå på styrelsemöte. Hoppas att vi blir klara i någorlunda tid idag. 
Vill gärna läsa lite med tjejerna innan dom ska lägga sig. Vi är snart klara med vår högläsningsbok så nu börjar det bli riktigt spännande 😊

Jag tror inte att jag kommer hinna träna nåt idag. 
Det får isåfall bli ett pass där hemma. Jag har för mycket att göra. 
Igår körde jag ett helkroppspass på gymmet. 
Det känns i mage och rygg idag. 

Hoppas ni får en fin dag trots det tråkiga vädret 💦 

Hej så länge 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0