Time to sleep

(null)

(null)

22.00
Jag är trött.
Huvudet svamlar av statistik begrepp,
Imorgon kommer domen om jag klarade tentan eller ej. Med tanke på att jag redan pluggar vidare så har jag redan förberett mig på att inte klara den. 
Det är okej!! Jag kommer vara bättre förberedd denna gången.

Emma va här idag, vi pluggade, skrev, letade artiklar, analyserade m.m. 
Sen när hon åkte hem så tog jag på mig regnrocken och promenerade ner till skolan för mötet med Novas lärare. 
Det va produktivt och jag gick därifrån med en bra känsla.

Imorgon bär det av till jobb,
Jag ska jobba i Ängelholm igen. Det va riktigt Nice att köra där i helgen. Får se om det är lika lugnt imorgon. 

Nu säger jag god natt 🌟 ligger just nu i soffan men ska försöka hitta motivationen för att gå upp och lägga mig.
Det är svårare än ni tror 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0