En gång om året

Nej jag pratar inte om skatteåterbäringen 😂

Jag syftar på den årliga klippningen.
Nu när håret återvänt och numera är samma längd som innan cancersvängen....så behöver jag inte klippa mig oftare än så. 
Hårinpackningar + fläta innan man går och lägger sig sparar håret mer än ni tror.

Det va skönt med lite huvud- och ryggmassage. Det va ännu bättre när den givna koppen kaffe blev serverad. Chokladen som hör till smakade om inte ännu ljuvligare än vanligt. 
Men bäst av allt var känslan precis innan jag betalade. Då va jag ju fortfarande 599 kr rikare . Mja....dessa priser för att klippa hår...jag vet inte. 
Jag hade kunnat acceptera det mer om inte priserna hade skiljt sig åt så mycket från salong till salong. 

(null)

Men ja...jag blev nöjd iallafall. 
Nu dröjer det ett år till nästa besök.

Nu är det dags att sova.
Lava ligger i rummet bredvid och Nova sover hos sin pappa.
Jag avslutar med ett sms som jag fick av Nova när jag jobbade ikväll ❤️ man kan inget annat är att älska den flickan.

(null)

God natt 🌟

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0