En underbar söndag ❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Söndagen började med att pappa kom och hämtade mig. Vi åkte in till stan och hämtade upp Romina och Rickard.
För första gången skulle dessa fantastiska föräldrar lämna Inez till hennes mormor och moster. Inga barn följde med till Arilds vingård som var vår nästa destination. 
Vi skulle äta en god lunch med vår pappa. Snart är det dags för hans operation och vi barn ville ha en liten stund med honom. Så Robin och Erica mötte upp oss där. 

Det va ett jättemysigt ställe och jag va verkligen mätt när vi rullade därifrån.

Jag kom hem vid 15.30 och då va det bara att börja förbereda inför nästa stopp. Jag, barnen, Viktor, Sandra och Ann-Britt åkte till klippan och hyrde en dressin. Eller ja, rättare sagt tre stycken. 
Vi cyklade hela vägen till Ljungbyhed och på vägen stannade vi och fikade. Vädret hade varit regnigt och osäkert men molnen skingrades sig och det blev en underbar kväll. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Dessa dagarna är guld värda. Jag och Lava åkte hem och mös framför tvn medan Nova följde med farmor hem. 

Nu sitter jag i soffan och äter lite frukost. 
Lava har precis gått upp och bestämde sig för att göra en Toast till frukost. 
Så medan hon är i köket ska jag äta min frukost och sen börja förbereda mig på en dags arbete. 

Ha en fin måndag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0