Snart är det över

Jag försöker förlika mig med tanken på att jag vid denna tiden imorgon kör min sista tur. 
Då kommer jag lämna nycklarna, taggen och den uniform som då är den sista jag har. 

När jag kör utanför grindarna är det för att aldrig återvända. 
Det känns bra, jag är klar.
Men samtidigt känns det som att jag gör slut med en långtida vän. 
Jag säger adjö till någon som varit i mitt liv under en lång lång tid. 

Den känslan är väl inte lika bra. 
Jag säger adjö till snälla kollegor som jag kommit nära. 

Allt är så definitivt. Men jag ser fram emot att rikta fokus mot något annat. 
För att kunna påbörja det nya måste jag avsluta det gamla.
Så är det.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0