Examen đŸ‘©â€đŸŽ“

IgĂ„r va det Ă€ntligen dax. Min sista dag som student. 
Jag förberedde och tittade pĂ„ den fina ceremonin som lektorerna hade förberett via Zoom. 

Allt gick sĂ„ fort och det va saker som skulle förberedas hela tiden fram till att sista gĂ€sterna hade gĂ„tt hem. SĂ„ helt Ă€rligt sĂ„ kĂ€nde jag inte efter överhuvudtaget. 
Det kĂ€ndes som vanligt, kĂ€ndes inte alls som att jag tog examen. 

Men visst gjorde jag det.
Idag har jag smÀlt det lite. Jag har fÄtt sova lÀnge, fÄtt vakna och inse att jag inte har lÄt speciellt att stÄ i. Jag har fÄtt njuta av dagen pÄ ett sÀtt som jag lÀnge lÀngtat efter.

Nu vĂ€ntar dock mitt besked frĂ„n sista uppgiften, men sĂ„ fort den kommer sĂ„ ska jag söka mitt examensbevis och sen legitimationen. 
HĂ€r Ă€r lite bilder frĂ„n igĂ„r 😁 tack till alla som va med och firande min examen trots dessa oroliga tider. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Alla mina presenter đŸ„° tusen tack till alla.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



IgĂ„r förrigĂ„r var jag ute med mina cookiesar đŸ„° sista gĂ„ngen vi va samlade som studenter. Det ha efterlĂ€ngtat och vi hade sĂ„ sĂ„ roligt.
Den kvĂ€llen summerade 4 Ă„r tillsammans. 
4 Ă„r av skratt och frustration.
4 Ă„r av pendlande och underhĂ„llande diskussioner pĂ„ tĂ„get 😂
4 Ă„r av orolig vĂ€ntan pĂ„ provresultaten, pĂ„ det dĂ€r jĂ€kla beskedet "TillrĂ€cklig prestation". 
Nu Àr det över, nu Àr vi klara.

Jag hoppas verkligen att vi hĂ„ller kontakten och att vi har en Ă„rlig trĂ€ff framöver ❀ jag kommer sakna vĂ„ra roliga stunder tjejer.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0