Ännu ett steg

Idag tig jag ännu ett steg. 
Jag sökte två jobb. 
Jag famlar just nu men det är i rätt riktning.

Känslan är....obekant, osäker. 
Jag vet inte, men det känns som att jag håller på att stänga en dörr och öppna en annan. 
Det är precis det jag gör men jag vet inte vad som är bakom dörren. 

Jag vet vad jag lämnar bakom mig och det är trygghet. Men ja, samtidigt känner jag att två dagar/nätter på jobb får mig att inse att denna delen av mitt liv är över.
Jag slits mellan två ting. 

Jag vet inte, jag hoppas bara att det ska kännas annorlunda snart. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer att vara en perfekt lärare. Du kommer att vara den bästa. Tsp

Svar: Flm 🙏🏼
Isabelle Dahlberg

2020-05-04 @ 05:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0