En vanlig söndag 🌾

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Tack för den fina buketten pappa! 
Du Ă€r alltid sĂ„ omtĂ€nksam ❀

Söndagen har bestĂ„tt av en promenad, lite mosaiklimmande och snart gymnastiktrĂ€ning för flickorna. 
Jag ska spendera de tvĂ„ timmarna med att lĂ€sa artiklar. 
Behöver lĂ€sa ikapp för bĂ€sta vecka. Jag kommer ju jobba hela veckan sĂ„ jag fĂ„r vara effektiv nu istĂ€llet.
Jag kÀnner att jag har svÄrt att fokusera pÄ den sista kursen, det kÀnns overkligt att det Àr sista kursen.
Jag vet att jag Àr lite tjatig men det Àr verkligen svÄrt att ta in.

Och ovanpĂ„ det sĂ„ ska jag pĂ„ anstĂ€llningsintervju pĂ„ tisdag. 
Hur konstigt Àr inte det liksom.

Änne ett steg i den riktningen.
Jag mÄste fundera lite pÄ vilka frÄgor som kan tÀnkas komma och vad jag vill ha it av min allra första arbetsplats som lÀrare.
Det Àr mÄnga aspekter att ta i beaktning.

Jag vill framförallt ha trygghet. KÀnna att jag kan utvecklas dÀr. FÄr se om den kÀnslan infinner sig dÀr pÄ mötet.

Hej sĂ„ lĂ€nge 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0