Ett steg närmare

Jag gick på min intervju igår. 
Där satt redan en där inne och blev intervjuad sen kom där en efter mig som oxå skulle på intervju, stress liksom.
Det kändes konstigt att sitta där och ha  4 st framför mig som ställde frågor.
Jag va förberedd och hade såklart frågor att ställa till dom. 
Det kändes bra när jag åkte därifrån och efter en stund så ringde min mobil. 
Det va rektorn från Gantofta, hon berättade att dom tyckte om mig och att hon gärna såg att jag tog platsen som pedagog där.

Chocken, förvirringen när hon sa detta. 
Jag förväntade inte mig ett samtal så snabbt men va självklart jätteglad att hon ringde. 
Så idag skulle hon prata med Robban och Anna sen skulle hon ringa mig igen. 

Helt sjukt så snabbt detta har gått. 
Jag har nog fortfarande inte förstått det.

Nu ska jag snart ha ett zoom samtal med tjejerna i gruppen och sen är det jobb ikväll.
Aldrig en lugn stund 😅

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0