God natt

Kvällen gick bra. Jag var trött men klarade mig igenom hela passet, tack vare Nocco. 
Jag kan inte låta bli att tänka tanken " snart är detta över". 

Mina tankar skiftar mellan intervjufrågor till uppsägning av onödiga abonnemang,
Jag förbereder mig, medvetet och omedvetet,
Jag vill börja på nytt. 
Jag har en plan,

Ett steg i taget.

Imorgon/idag ska jag ringa några samtal som jag skjutit på.
Jag ska medverka i ett seminarie,
Jag ska gå på en PW. 
Jag ska genomföra en intervju,
Jag ska limma fast de sista bitarna på mitt bord.
Jag ska....så mycket. Planera. 

Men först ska jag sova några timmar innan barnen kliver innanför dörren.
Så god natt 🌟 sov gott 💤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0