Helgen är förbi

Snart går söndagen över till måndagen och in i nästa vecka. 
Det känns okej även om jag bara är ledig en dag denna veckan. 

Jag har gjort en plan för att jag ska hinna med och inte glömma nåt nu fram tills examen. 
Jag stängde datorn för 10 min sen. Har suttit och skrivit på mitt sista skolarbete. 
Jag är lite stressad för det måste verkligen vara perfekt. 
Jag vill inte behöva komplettera detta, jag vet ju inte ens om vi får ett tillfälle för att komplettera. Eller jo det är klart vi får det men frågan är NÄR? 
Dom kan lika gärna säga att nästa inlämning är i augusti liksom 🥺

Nej tack!!! Jag vill ta min examen på riktigt nu, vill inte ha något eftersläpande. Speciellt inte då jag behöver mitt bevis att visa upp för skolan. Så det kommer bli tre fyra kontroller innan jag lämnar in arbetet. 

På torsdag ska jag hälsa på mina blivande elever. Ska bli så så roligt. Jag vill ha ett ansikte på de små liven. Få en känsla av elevgruppen, energin som flödar där. 
Så ja det ska bli kul. 
Jag kommer eventuellt hälsa på Robban och klassen sen oxå. 
Tanken är väl att jag ska vara extremt trevlig, och om jag har tur kanske jag får "låna" lite material av honom 😉
Jag vill även passa på och tacka ordentligt då han, Maria och Anna va en av orsakerna till att jag fick jobbet. Dom talade så väl om mitt deltagande hos dem.

På onsdag ska tjejerna klippa sig. 
Det kommer bli en aning kortare på båda två, exakt hur kort får ni se på onsdag. 
Det är både kul och läskigt när barnen vågar gå sin egen väg och vara sin egen person. 
Mamma är rädd men otroligt stolt över er ❤️

Nu är det dags att nanna. 
Sov så gott

(null)


(null)

(null)

Lite bilder från vår lilla burekmåltid, barnen och jag älskar det 🥰

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0