Nya frisyrer, nya barn ❤️

Tjejerna hade bestämt sig. 
Dom skulle ha nya frisyrer.
Dom skulle klippa sig kort.

Vilket självförtroende ❤️
Nova sken som en sol när hon gick ut ifrån salongen. Många blickar riktades mot henne och jag kunde inte låta bli att växa några cm så stolt jag blev.

Jag kände knappt igen henne när hon kom fram till mig. En helt ny tjej 🌟

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Tidigare på dagen hade jag mitt sista examinerade seminarium. 
Vi redovisade vår poster och diskutera dess innebörd. 

Samtidigt kom mitt betyg för VFUn in på Ladok. Check på den 👍🏼

Nu har jag en enda sak kvar. Inlämningen sker den 4 juni. Imorgon ska vi ha en workshop inför denne. 
Jag har redan skrivit en hel del men mycket är  fortfarande oklart.
Så jag hoppas att jag får lite klarhet efter imorgon. 

Nu säger jag god natt 🌟🌟

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0