Självvärdering

Hur ser min progression ut? 
Vad ska jag säga? 
Hur definierar man progression, l
I livet, under utbildningen? 
Det ena utesluter inte det andra. 

Jag är inte samma person som när jag påbörjade den här utbildningen? 
Men det är inte enbart studierna som har fått mig att växa som person.
Mina ögon öppnades för en ny värld, nya människor, ett nytt sätt att tänka. 

Jag är tacksam för allt, verkligen! 
Nu börjar ett nytt kapitel.
Det är nära.

Mitt i allt så pågår förändringar i hela världen.
Saker som är svårt att förhålla sig till.
Overkligt men ändå skrämmande närvarande hela tiden.
Jag är utsatt i mitt nuvarande yrke, precis som många andra. Och allt vi kan göra är bara att vara medvetna. 
Men vi kan omöjligt skydda oss mot....livet, för det är de som behövs. Det är nästan det som krävs. 
Vem vet hur länge det här viruset kommer härja. Som att man lever i en dålig apokalyptisk film...ja så känns det. 
Helt sjukt!! 

Jag kan inte låta bli att känna en olust inför att arbeta, men samtidigt kan jag inte låta bli.
I detta läget är det pengarna som styr, precis som det är för så många andra. 
Precis som det va för min kollega och vän...som nu inte finns med oss längre.

Det får en att tänka.
Det får mig att vara så tacksam för alla som finns i mitt liv. 
Jag värderar er alla väldigt högt. 
Även om jag inte säger det allt för ofta, borde kanske göra det. 

Men nu är det iallafall dags att lägga sig. 
Ska sova gott medveten om att bilen gick igenom besiktningen idag 😁
Check på den.
Självvärderingen inlämnad.
Check på den.

Nu sömn 💤 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0