Uppdatering!

Vad händer i vår röriga, oroliga värld 🌎 
Nu har det kommit ännu en våg av Covid-19. 
Människor undanbeds att åka kollektivt och en rädsla har lagt sig som en dimslöja över allt och alla.
Så ser det ut nu.

Jag ber en liten tyst bön om att detta ska vara över snart. Tyvärr tror jag att detta kommer vara det nya normala snart.
Men hoppet är väl det sista som överger oss..eller? 

Allt rullar på annars, jobb, träning och barnen. 
Mitt sociala liv är väl lite knapert just nu...men ja, det blir väl bättre snart hehe.
Jag har haft mitt första lov nu. Eller ja, det blev två extra lediga dagar iallafall. Det va skönt. Jag har inte gjort speciellt mycket, bara tagit det lugnt, sovit länge. 

Om några timmar ska jag hämta upp tjejerna. Det är träning och Viktor har en hel del att packa nu inför deras flytt. Så jag tar tjejerna till träningen idag, så Viktor kan packa i lugn och ro. 

Igår var det Halloween. Vi har firat vid två olika tillfälllen. Första gången va förra fredagen i skolan. Vi spökade ut oss och det blev väldigt lyckat. Andra gången var nu i fredags. Vi hade lite firande på området. Även detta blev lyckat. Eftersom det är så oroligt som det är så valde vi att göra en spökrunda för barnen istället för att som skulle gå runt och knacka dörr. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
 
Ja här är bilder från båda tillfällena 😁 läskigt eller hur hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0