Fredagkväll

Jag har precis kollat klart på första delen av idol. Det är 1 timme till omröstning om vem som får stanna kvar och vem som måste lämna. 
Jag, precis som 90 % av Sveriges befolkning orkar såklart inte sitta och vänta på resultatet. 
Så jag slår över till Netflix. 
Jag ligger i soffan. Dricker ett glas vin.
Försöker hitta en bra film att titta på. 
Det är fredag kväll och jag bara....är.

Veckan har som vanligt varit intensiv. Jag stormtrivas på mitt nya jobb....men jag längtar till fredags kvällen och när jag kan slappna av och koppla bort hjärnan för en stund. 

Visst, idag har jag fixar lite inför städdagen på söndag. Jag åkte med grannen och köpte blommor och dylikt.
Sen kom jag hem och fixade lite käk, duschade och sen fortsatte med styrelsearbete. 
Men nu...bara är jag.

Imorgon ska jag träna, ska bli skönt. 
Pressa kroppen på all energi som den innehåller....i nuläget...inte mycket 😂

En vecka till sen ska jag njuta av mitt första lov på många år 😂 
Ja, nu blir det bara tors-söndag som jag är ledig...men ändå. Jag är ändå tacksam för den lediga tiden. 
Jag ska spendera den med mina älsklingar ❤️
Saknar dem så mycket just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0