Lögnäsgård

Underbart är väl en understatement ❤️
Jag och Nova åkte iväg igår. Det var min födelsedagspresent till henne och ja, den blev perfekt.

Här är lite bilder från gårdagen och dagen.
Vi var på spa i några timmar. Sen åt vi en god trerättersmiddag innan vi mös ner oss i hotellsängen och kollade på "så mycket bättre". Innan dess hade vi varit ute och hälsat på djuren i ladan.

Vi vaknade idag och är en jättegod hotellfrukost sen åkte vi till spa några timmar innan vi åkte hem. 

Vi var helt slut när vi satte oss i bilen. Nova somnade rätt snabbt och jag kämpade för att hålla mig vaken. 
Nu är vi på gymnastikträning. Snart hem och hålla kväll 😋

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: ThomasJusia

friends at work have been searching for. The knowledge here on the website is beneficial and helpful and will assist my friends at work in our studies a ton. It appears as if this team gained a large amount of knowledge concerning subjects on the site and other subjects and info really show it. I'm not usually on the net during the week but when I have a drink i'm usually searching for this kind of knowledge or others similarly concerning it. If you get a chance, check out at my site: understanding the inherent subtleties of scientific paper editing

2023-09-25 @ 08:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0