Förkylning

Nää den vill inte ge med sig. 
Nästäppa under dagen, trötthet på kvällen. 
Jag har suttit och förberett inför imorgon och för nästa vecka...men huvudet är inte riktigt med. 
Läxläsning, matlagning och städning står ju oxå på listan över dagliga måsten. 

Men men jag ska inte klaga. Detta är nog det roligaste jag någonsin gjort. 
Barnen är busiga, roliga och smarta. Jag känner mer och mer att jag växer i min roll som pedagog. 
Lite nervöst är det fortfarande, man är rädd att göra fel. Rädd att inte räcka till. 
Men nu är det något annat som börjar gro i mig. 

Nej inte en bebis 😂😂
Men ett frö av idéer. Tankar om framtiden. 
Det känns bra.
Och det hade känts ännu bättre om jag hade kunnat andas genom näsan 😉

God natt 🌟😁



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0