Läger

Nova kom hem ifrån sitt allra första läger idag. 
Jag och Lava hämtade henne 14.45 inne i gymnastikhallen. 
Hon tränade fortfarande och verkade glad. Men sen märkte man att hennes blick drogs mer och mer bort åt mitt håll. 
Hon landade lite fel när hon hoppade och sen flödade tårarna. 
Hon kom till mig, borrade in sitt ansikte i min famn och sen släppte hon inte taget. 

Hon hade saknat mig och jag hade saknat henne ❤️❤️
Men jag är så stolt över henne. Hon har sovit borta två hela nätter. Mobilen glömde hon hemma (otippat), så hon hade bara ringt en gång ifrån sin kompis mobil för att säga god natt. Det är rätt stort faktisk. 

Det ska bli så roligt att se hennes progression nästa träning. 

Nu sitter jag i soffan och förbereder inför veckan som kommer. 
Vi ska jobba med geometriska objekt och bokstaven J. 
Jag ska på utbildning på fredag och på tisdag är det bomöte i föreningen. 
Sen hoppas jag kunna komma igång med träningen igen. Förkylningen är snart helt borta, jag försöker att hålla mig så jag inte kär igång för tidigt...men det är svårt. 

Hoppas er helg har varit till er belåtenhet.
God natt 🌟 sov så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0