Operation

(null)

Snart är det dags för ett besök hos läkaren. 
Allt har gått väldigt snabbt sen jag var där i torsdags men det är väl lika bra att få det gjort. 

Jag har av förståeliga skäl lite svårt för sjukhus och läkare men det känns ändå helt okej. 

Det är i dessa stunderna som jag är så tacksam för min starka kropp. Allt som den har klarat av. Jag vill aldrig ta den för givet. 
Man får det man ger och jag försöker ge min kropp bara det bästa. 
Imorgon blir det ett träningspass (ben) och jag ser fram emot eftermiddagen när jag ska gå min obligatoriska 2,5 timmes runda. 

Idag var jag och inhandlande tomatplantor. Säsongen är officiellt igång 🍅😁

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0