Julklappsspel đŸŽ…đŸŒ

(null)

(null)

(null)

(null)

KvĂ€llen spenderades i Billesholm hos underbara vĂ€nner ❀ 
Det blev julklappar och tÀrningar för hela slanten.
Detta spelet Ă€r verkligen underskattat. 

Efter mĂ„nga skratt och god mat sĂ„ Ă„kte jag hem. Nu ska jag försöka sova nĂ„gra timmar innan jag ska upp och trĂ€na. 
Förra söndagen körde vi axlar. Resultatet var trĂ€ningsvĂ€rk i 4 dagar efterĂ„t. 
FĂ„r se vad morgondagen bjuder pĂ„. 

Innan man vet ordet av det sĂ„ Ă€r det mĂ„ndag igen och jobb. 
Skönt att man har ett efterlĂ€ngtat lov att se fram emot â˜ș

God natt 🌟

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Vad roligt med julklappsspelet. LÄter som en hÀrlig kvÀll. Oj, dÄ fick kroppen jobba nÀr du hade trÀningsvÀrk i fyra dagar. Bra ju!

Svar: Ja det Àr verkligen roligt. Jag fick med mig 4 julklappar hem sÄ jag Àr nöjd.
TrÀningsvÀrken Àr okej, men den hÀr gÄngen höll det i sig aningen för lÀnge. Men jag antar att det betyder att jag har trÀnat bra hehe.
Isabelle Dahlberg

2021-12-05 @ 05:25:26
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0