Nu nalkas julen

Snart är den här. Julefrid och mysiga ljus överallt. 

Ja så hade det kunnat vara…om det inte vore för allt annat som ska fixas samtidigt som man ska skapa tid för julefrid.
Lite trist men det blir så otroligt påtagligt och uppenbart….hur mycket man har att göra under vardagen. Alla måsten….som egentligen inte är några måsten.
Vi väljer själv var vi lägger vår tid. 

Jag önskar att jag kunde skala av en del i mitt liv. Göra plats för annat, för andra. 
Men jag antar att allt kommer i sinom tid. 

På tisdag är det skolavslutning. Sen är det tre veckor med en efterlängtad ledighet. 
Jag ska träna och umgås med mina nära och kära. Det är dom som gör mitt liv. 
Igår hann jag med ett träningspass, det känns verkligen i benen idag. Lär kännas mer imorgon. 
Det va ett kort träningspass men det va väldigt skönt.
Jag har ju haft ett uppehåll på lite mer än en vecka. Det är alltid en chock för kroppen när man kör igång igen. 
Men nu kör vi igen. 

(null)

Livet är rätt skönt just nu ❤️
Trots stress och jäkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0