Workout

God kväll! 

Äntligen kom jag iväg till gymmet. Jag kände mig lite "svajig" och var lite osäker på om jag skulle träna eller inte. 
Men jag har inte hunnit träna på hel veckan och söndagarna är heliga när det kommer till träningen. Så jag bytade om och sen cyklade jag ner till gymmet. 

Väl där försvann allt annat som för tillfället snurrar runt i huvudet. 
Där är fokuset ett faktum. 
Allt annat dunstar bort med pulsen stiger. 
Det finns nog inget som är så befriande som ett riktigt svettigt gympass. 
Att känna hur kroppen skriker efter syre. 
Då mår man som bäst. 

Idag tog jag lite bilder, mest för att jämföra med förra månadens bilder.
Professionen är där, kanske inte så tydligt som jag önskar men….det händer nåt. 
Belöningen är där…i bilderna. 

Ibland känns det som att inget händer. Det är då man behöver växla upp. Göra de där extra repsen. Hålla ut lite längre. 
För ett tag sen nådde jag den gränsen. 
Det gick liksom inte att öka vikterna, eller repsen. 
Men sen hände nåt. Antagligen stämde allt den dagen. Energinivån var på topp och jag hade vilat tillräckligt många dagar. Då pressade jag förbi den gränsen. 
NU är det min "normala" vikt när jag tränar. 

Tänk vad fantastisk vår kropp är. Så stark den är. Jag fortsätter pressa och snart är det dags att öka vikterna igen. 

Så när det tar emot och ingenting funkar. Tänk på den dagen då. När allt fungerade och framgången var ett faktum. 
Den är där…inom räckhåll. Bara du vill det tillräckligt mycket ❤️

Triceps börjar synas nu….happy happy! 
Benen har fått formen som jag eftersträvat. 
Axlarna är där men kontrasten av muskeln  ska framträda mer innan jag är nöjd. 
Sen är det ryggen som ska mejslas ut. 
Målen är där, nu återstår arbetet för att nå dit. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0