En vecka kvar

(null)

(null)

(null)

Solen värmde oss idag oxå. 
Jag tog en PW bort till platsen där vi ska ha Novas kalas. Det var underbart med alla fåglar som kvittrade. Längst med stigen växte det hallon. Jag stannade och plockade några. 
Man kan väl säga att jag var i nuet 😁

Måndag idag och mindre än en vecka kvar innan vi flyger till Rhodos. 
Jag är som vanligt orolig och tänker alla om och men som jag kan komma på. Men samtidigt ser jag fram emot resan. 

Snart är det dags att nanna. Ska bara se klart ett avsnitt till av Fullmetal Alchemist. 
Hade någon sagt till mig att jag skulle sitta själv och titta på en animeserie för 6 månader sen, hade jag skrattat åt den personen.
Men man ska aldrig säga aldrig. Att vara öppensinnad är en fin egenskap som bör vårdas ömt 🥰
Det tog tid och kraft för mig att komma dit jag är idag. Men nu ser jag saker med helt andra ögon. Det är jag tacksam för 🌺


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0